Get Adobe Flash player

Головне меню

Корисні посилання

baner1

baner2 

baner3

baner6

 

Ми вивчили у січні 2016р. 

Теми: 

І. Свято ялинки. Ялинка – зелененька. 

ІІ. Іграшки. У світі гри і фантазії. 

Розділ: Дитина у довкіллі. 

Розширювали уявлення дітей про Свято Нового року, Різдво: традиції їх святкування в умовах української родини. Узагальнили знання про зимові свята, зимові розваги. Розширити і уточнити уявлення дітей про працю, професійну діяльність людей, які прибирають місто взимку. Поглибити знання дітей про різні види транспорту й техніки, які задіюють для роботи в зимовий період. 

Виховували вміння дотримуватись правил поведінки в природному довкіллі, інтерес до пізнавальної діяльності. Формувати  елементарні уявлення про іграшки, дати дітям знання про матеріали, з яких вони виготовлені. Розширювати уявлення про способи використання іграшок, виховувати уміння бережного поводження з ігровим матеріалом. 

Формували у дітей уявлення і розуміння про те, що в дитячому садку на них чекає багато інших дітей, різні іграшки,забавки. 

Пропонуємо пограти в такі ігри: «Ялинка в гостях у дітей» (прикрашати ялинку, називаючи предмети та іграшки, що використані як прикраси). «Магазин іграшок» (впізнавати іграшку за картинкою, разом з вихователем називати її, та робити короткий опис ). 

Розділ:Художня література. 

Вивчали колядки та щедрівки .Формували елементарне уявлення малят про фольклорну спадщину українців. Вправляти  дітей у вмінні відповідати на запитання за змістом прочитаного під час бесіди, здійснювати елементарний літературно – художній аналіз твору. 

Закріпили вміння запам’ятовувати окремі подробиці, що стосуються героїв, їх учинків( казка «Рукавичка»)  

Формували вміння заучувати поетичні твори  на пам ’ять,  виразно їх читати (вірш Н.Забіли  «Наша ялинка»). 

Збагатили  і узагальнили знання дітей про різноманітність казок зимової тематики. Формувати вміння впізнавати і називати казку, спираючись на ілюстрацію, робити висновки. 

Пропонуємо пограти в такі ігри: «З яких ми казок»(впізнавати назви казок за картинками з зображенням їх героїв або сюжету). «Наші іграшки» (розвивати вміння розповідати невеличкі віршики, імітувати звуки та рухи персонажів).  

Розділ:Мова рідна,слово рідне. 

Розвивали розуміння мовлення дорослих. Створювали передумови формування та розвитку мовленнєвих компетенцій. Розвивали активне діалогічне мовлення. Вчили робити елементарні висновки та узагальнення; на основі розуміння мовлення дорослих та однолітків – висловлюватися про іграшки, картини, казки.розвивати артикуляційний апарат. 

Вправляли у вмінні говорити чітко, зрозуміло. Розвивали вимову приголосних за участі голосу і шуму глухих [-л],[-ч].  

Збагачували словник дітей іменниками та прикметниками для їх опису (ялинка – висока, гарна). Використовувати мовні порівняння, образні вирази (лисичка-сестричка, зайчик-побігайчик).закріпити вміння будувати прості речення, узгоджуючи іменні частини мови в роді,числі,відмінку та вправляти у творенні слів з різними суфіксами –очк, -ок (ялиночка-ялиночок). 

Пропонуємо пограти в такі ігри: «Перекажи»(запропонуйте, дитині послухати оповідання і спробуйте переказати його зміст за сюжетними картинками). «Впізнай і назви»(дорослий показує картинку, запитуючи її назву, пропонуючи різні варіанти відрповіді (Це сніжика? – ні. Це ялинка? - Так). 

Розділ: Віконечко у природу. 

Розширили знання дітей про зимові явища в природі та сезонні зміни в природі. 

Закріпили  знання про   зимуючих птахів, вчити бачити особливості їхньої поведінки взимку. 

Вправляли в умінні розрізняти ялинку та сосну, характерні їм ознаки та особливості. Привчати сприймати дерева як живі істоти. Спонукали помічати красиве в природному довкіллі, заохочувати виражати свої емоції та почуття словами і мімікою. 

Дали знання про те, як  потрібно допомагати  рослинам і птахам  взимку. 

Удосконалювали знання дітей про обє’кт природного довкілля - воду,  різноманітність її станів в природі та її властивості. 

Пропонуємо пограти в такі ігри: «Хто як говорить?»(запропонуйте дитині по черзі відгадувати звуки мови свійських та диких тварин, птахів,- за показом ілюстрацій). «Підійди до дерева яке я назву»(під час прогулянки ділянкою розрізняти та простими реченнями описувати дерева, що ростуть на ділянці). 

Розділ:Математична скарбничка. 

З метою розвитку мислення дитини – збагачували предметно-практичну діяльність дітей, розвивати інтерес до навколишніх предметів, їх властивостей, якостей, способів використання. 

Вправляли дітей у порівнянні, групуванні та упорядкуванні предметів та іграшок за величиною, формою, кількістю. 

Розвивали орієнтування в просторі. Учили помічати і розрізняти розташування предметів відносно свого тіла (вгорі-там, де голова) та просторові відношення (на, під, в). під час прогулянок, спостережень невимушено вправляти дітей в елементарній лічбі предметів («багато»-«мало»). 

Пропонуємо пограти в такі ігри: «Потяг»(запропонуйте дитині викласти із кубиків – потяг, добираючи вагончики за кольором та величиною); «Підберемо для ялинки прикраси» (прикрашаючи Різдвяну ялинку –використовувати у описі опредмечені слова-назви форми, на які схожа та, чи інша прикраса – /кулька схожа на м’ячик, сонечко); 

 

 

 

 

Ми вивчили у грудні 2015р. 

І, ІІ т.«Посуд, їжа, продукти харчування», 

«Техніка навколо нас (ніж, електром’ясорубка, холодильник) 

ІІІт. – ІV т. – «Здрастуй, Зимонька – зима», «Одяг, взуття»  

Віконечко в природу:  

 Формували уявлення дітей про воду та її властивості: тепла, холодна та використання в побуті.  

Продовжували знайомити дітей з явищами природи взимку(холодно, іде сніг, падають сніжинки,  дерева стоять без листя, замерзає водичка тощо).  

Пограйтесь з дітьми: Д/гри: «Добре - погано»( дорослий пропонує відповідати на запитання словами «добре – погано», «мити руки  – добре, гуляти під дощем погано тощо»,«Узимку та влітку»(називати зимові та літні явища».  

Дитина в довкіллі:  

Формували  базисні елементи техніко – технологічної культури: уявлення про доступні безпосередньому сприйняттю  побутових приладів, що приводяться в дію електричним струмом ( електрочайник, електром’ясорубка, холодильник) та кухонного посуду. 

 Знайомили з різноманітним одягом, взуттям;  

Учили впізнавати свої речі, розрізняти одяг і взуття найближчих родичів за розміром, кольором.   

Пограйтесь з дітьми: Д/гри: «Впізнай і назви» ( побутові прилади),   

« Магазин одягу» ( придбання одягу в магазині), «Упізнай за описом»(дорослий описує взуття, а дитина називає).  

Математична скарбничка  

Формували уявлення дітей про предмети, що відрізняються за величиною .  

 Закріплювали поняття багато, мало, один .  

Вчили узгоджувати іменні частини мови в числі (чашка – чашки).  

Формували вміння розрізняти поняття великий та маленький.  

Продовжували навчати дітей групувати предмети за розміром(сніжинки великі, маленькі).  

Вправляли в умінні дітей визначати частини доби .  

Закріпили знання дітей про форму(трикутник, квадрат).  

Пограйтесь з дітьми: Д/гри: «Відгадай скільки»,( розрізняти  посуд «один – багато»). «Підбери чашку»( за величиною),  «Вибираємо овочі» (розрізняти поняття великий та маленький),  «День і ніч»(визначати частини доби),«Добери пару рукавиці» ( підбір за формою).  

Мова рідна, слово рідне  

Вчили слухати розповідь вихователя за картиною, слідкувати за ходом розповіді та вставляти знайомі слова.  

Формували вміння дітей узгоджувати іменні частини мови у відмінку та числі: у каструлю, на сковороді, каструля-каструлі тощо 

Вчили впізнавати та називати предмети зображенні на малюнку  

( електрочайник, електром’ясорубка, холодильник та кухонний посуд) та співвідносити почуте слово з реальними або зображеними предметами .  

Збагатили словник дітей назвами страв: борщ, каша, котлета, компот.  

Вчили правильно і чітко вимовляти передньоязикові приголосні звуки: с – сніг, санки, спускатися.  

Вправляли в умінні будувати прості речення (Лялька одягається на вулицю. Лялька взувається. Лялька одягає пальто.  

Пограйтесь з дітьми: Д/гри: «Погодуємо ляльку обідом»дорослий пропонує дітям погодувати ляльку, але спочатку необхідно накрити на стіл. Діти називають посуд, ставлять його на стіл. Обов’язково називають посуд: «Це -  тарілка, це – чашка, це – ложка.  

      «Одягнемо ляльку на прогулянку» Лялька Оленка «збирається на          

         прогулянку», але не знає, з чого почати. З допомогою дорослого діти  

         називають одяг, його призначення та послідовність одягання.  

«Мій одяг» дорослий пропонує дістати зі скриньки якусь річ та розповісти для чого вона потрібна.  

«Що в торбинці» (посуд, одяг) по черзі діставати з торбинки посуд або одяг і називати його.  

 Художня література  

Формували вміння дітей уважно слухати і розуміти зміст потішки «Печу, печу хлібчик».  

Продовжували учити дітей уважно слухати зміст казки за допомогою ілюстрацій.  

Формували вміння відповідати на запитання за змістом казки та промовляти за дорослим окремі фрази: лисичка-сестричка, вовчик-братик і т. д.  

Учили розігрувати казку за допомогою настільного театру.  

Активізували словник дітей назвами героїв казки: зайчик-побігайчик, лисичка-сестричка тощо.  

Пограйтесь з дітьми: Читання української народної потішки«Печу, печу хлібчик»,прочитайте вдома казку «Рукавичка», покажіть настільнийтеатр «Рукавичка».  

 

 

 

 

Жовтень

 

Теми: «Завітала в гості осінь» - овочі та фрукти. 

 

«Осінь золота»

 

«Мова рідна слово рідне»

 

Навчали впізнавати та називати предмети, явища, дії на малюнках та осінніх пейзажах. 

 

Збагачували словник дітей іменниками, прикметниками, прислівниками на осінню тематику(овочі, фрукти, явища природи).

 

Вчили складати розповідь за допомогою вихователя: договорювати або вставляти добре знайомі слова, закінчувати просте речення почате вихователем на тему «Як ми збирали яблука». 

 

Узгоджували іменні частини в роді  (моє яблучко, моя груша, мій кошик). 

 

Вчили чітко вимовляти приголосні «л», «ль»(лялька, ложка, яблуко, тощо) та вправляли  у вимові приголосних твердих за місцем творення губних «б», «м»(буряк, морква).

 

Вчили вживати узагальнююче слово «овочі» та «фрукти». 

 

Вчили  говорити фразами з 3-5 слів(Лялька Катя одягається на прогулянку)  та висловлюватися з приводу побаченого(послідовність одягання). 

 

Узгоджували іменні частини мови у відмінку(шапки, куртки тощо).    

 

Збагачували словник дітей іменниками назвами осіннього одягу в д/ г «Що це?»

 

Художня література

 

Учили уважно слухати і розуміти зміст казки  та промовляти за дорослим окремі фрази(тягнуть потягнуть, велика-превелика).

 

Спонукали  до пізнання знайомих героїв та називати їх в настільному театрі «Ріпка».

 

Формували вміння уважно слухати вірш та розуміти його зміст та спонукали  до вивчення вірша «Дує вітер».

 

Збагачували словник дітей словами: дує, задуває, зриває.

 

Дитина у довкіллі 

 

Стимулювали  до проявів самостійності у самообслуговуванні (вмиватися, витирати обличчя, руки рушником, їсти). 

 

Формували вміння  робити свій власний вибір (гри, предметів).

 

Вчили розпізнавати і називати харчові продукти у готових стравах, які дитина вживає(буряк, морква, картопля, капуста). 

 

Вчили орієнтуватися у смакових ознаках(солодке, кисле).

 

Спонукали впізнавати за зовнішнім виглядом, назвою «овочі, «та фрукти». 

 

Ознайомлювали  з осіннім одягом і взуттям в процесі одягання на вулицю та в д/ г «Одягнемо ляльку на прогулянку».

 

Віконечко у природу 

 

Вчили  розрізняти стани погоди: світить сонце, дме вітер, хмари закривають сонце, йде дощ. 

 

Формували уявлення про об’єкти природного довкілля: воду, глину.

 

Вчили розрізняти та називати об’єкти природного довкілля: вода – тепла, холодна, глина –суха, тверда, мокра, м’яка, вітер – теплий, холодний, рухає предмети, листя.

 

Формували вміння розуміти залежності між станом погоди і поведінкою людей. 

 

Формували уявлення  про сад як місце, де ростуть фруктові дерева, та про город, де ростуть овочі.

 

Вчили помічати і називати рослини: дерева(береза, клен, яблуня), та знати їх характерні особливості.

 

Заохочували прагнення виконувати посильну роботу щодо догляду за рослинами.

 

Математична скарбничка

 

Вправляли в умінні групувати предмети за формою (круг, трикутник), за кольором (знайдемо червоні яблучка, а тепер зелені). 
Закріплювали вміння орієнтуватися в просторі в д/ г «Де росте».  

 

Вчили розуміти та використовувати у мовленні слова: великий, маленький.

 

Заохочували використання універсальних слів такий-не такий, а також опредмечених слів-назв форми, величини (кулька - це «м’ячик, «сонечко і т. п.), просторові відношення (вгорі, внизу).

 

Формували вміння дітей  розрізняти і називати геометричні фігури(круг, квадрат) в д/ г «На яку фігуру схожий».

 

Вправляли в умінні порівнювати предмети, визначати їх величину (довгий - короткий, великий – малий).

 

Вчили розрізняти багато, мало предметів.

 

Чарівні фарби та талановиті пальчики 

 

Познайомили з властивостями глини: м’яка, можна ліпити, робити поглиблення. 

 

Вчили дітей ліпити кульки (яблука), відриваючи маленькі шматочки від великого шматка глини та скочувати у долонях «ковбаски», звужені з одного боку (морква).

 

Заохочували дітей до втілення ігрового задуму під час ліплення. 

 

Учили малювати овочі та фрукти за допомогою штампування.

 

Вправляли в умінні під час виконання роботи обережно набирати фарбу на штамп та розміщувати зображення овочів та фруктів на обмеженому просторі: яблука – на яблуні, помідори – на грядці. 

 

Вчили елементарних способів зображення на папері, використовуючи лінії та їх поєднання при зображенні прямокутних округлих форм. 

 

Вчили дітей малювати мазками різного кольору листочки по всій площинні паперу. 

 

Формували вміння малювати вертикальні лінії олівцем.

 

Будуємо, майструємо творимо 

 

Продовжували вчити  знаходити і правильно називати основні форми будівельного матеріалу(кубик, цеглинка).   

 

Вчили  ставити цеглинки вертикально (на менший бік) та добирати їх для споруди за висотою (за принципом «підходить – не підходить»), закріплюючи поняття «високий», «низький».

 

Формували уміння  добирати смужки однакового кольору та ширини, складати з них рамку для малюнка, накладати на малюнок. 

 

Заохочували дітей до ігор зі своїми спорудами, використовуючи відповідні іграшки та матеріал. 

 

Очка бачать, вушка чують

 

Учили  розрізняти кольори спектра та називати кольори(червоний, жовтий, синій). 

 

Учили дітей розрізняти та називати форму предметів: круг, квадрат.

 

Вправляли в умінні групувати предмети за заданими сенсорними ознаками – величиною і формою.

 

Вчили дітей розуміти слова: великий, маленький(за розміром).

 

Вчили дітей вибирати прищіпки певної величини і прищіплювати їх по контуру круга. 

 

Закріпили знання про жовтий та синій  колір.

 

 

 

Вересень

 

Теми: «Давайте познайомимось»

 

«Я , моя сім‘я і моя домівка»

 

«Мова рідна слово рідне»

 

Закріпили  знання дітей про своє ім’я.

 

Вчили відповідати на запитання.

 

Розвивали фонематичний слух, слухову увагу і мовне дихання дитини.

 

Вчили правильно будувати речення, різні за інтонацією (розповідні, питальні, окличні) та за складністю(прості), уміти називати членів своєї сім’ї пестливими словами.

 

Художня література

 

Вчили дітей  слухати казку «Колобок».

 

Вправляли дітей в умінні відповідати на запитання по змісту забавлянки «Наш хлопчик».

 

Прищеплювали дітям інтерес та любов до казок.

 

Продовжували вчити розуміти зміст забавлянки та емоційно реагувати на неї.

 

Дитина у довкіллі

 

Вчили впізнавати й називати предмети , явища , дії, зображені на малюнках; співвідносити почуте слово з реальним або з зображеними предметами.

 

Стимулювали  до проявів самостійності у самообслуговуванні (вмиватися, витирати обличчя, руки рушником, їсти).

 

Формували уявлення дітей про роль мами в сім’ї.

 

Дали поняття про те, що в кожної людини є рідні люди.

 

Віконечко у природу

 

Заохочували пізнавальну активність, спостережливість, допитливість.

 

Математична скарбничка

 

Вчили розрізняти величину предметів, групувати однорідні  предмети, що чітко відрізняються за величиною.

 

Вчили розуміти та використовувати в мовленні слова «великий», «маленький».

 

Вчили порівнювати групи  предметів способом прикладання та знаходити однакові предмети. Вправляти в складанні пазлу з 2 частин. Учили помічати і розрізняти розташування предметів відносно свого тіла «вгорі»- там, де голова; «внизу – там , де ноги».

 

Чарівні фарби та талановиті пальчики

 

Ознайомили дітей із жовтою фарбою.

 

вчили дітей малювати фарбами у нетрадиційний спосіб - роблячи відбитки кришечкою (від пластикової пляшки) на папері (колобок).

 

Ознайомили дітей із олівцями.

 

Вчили дітей правильно тримати олівець у правій руці та проводити пряму лінію(доріжку для колобка).

 

Будуємо, майструємо творимо

 

Ознайомили дітей з будівельним матеріалом «цеглинкою».

 

Вчили дітей розташовувати цеглинки по горизонталі, щільно прикладаючи одна до одної широким ребром.

 

Спонукали дітей обіграти широку доріжку, щоб по ній проїхала машина.

 

Учиди дітей відтворювати прості дії спочатку за показом  вихователя, а потім самостійно,   розташовувати цеглинки по горизонталі, щільно прикладаючи одну до одної вузьким ребром, не стукати ним, не кидати її на підлогу, акуратно складати на своє місце.

 

Очка бачать, вушка чують

 

Вчили дітей вибирати прищіпки певної величини і прищеплювати їх по контуру круга.

 

Вправляли в умінні розрізняти форму предметів круг та розрізняти їх в д /г «Покажи предмет».

 

 

 

baner3D
 
400
 

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Годинник

лічильник відвідувань

5403550
Сьогодні
Вчора
Цей тиждень
Минулий тиждень
Цей місяць
Минулий місяць
Вся статистика
13
235
248
5401590
13
7911
5403550

Ваша IP адресса: 3.94.21.209
Server Time: 2020-12-01 01:50:40

Наші друзі

baner4

baner5