Get Adobe Flash player

Головне меню

Корисні посилання

baner1

baner2 

baner3

baner6

          Незважаючи на важкий адаптаційний період, дитині дуже корисно відвідувати дитячий садок. Тут вона отримує численні корисні навички, вчиться комунікувати, перебувати в колективі. І щоб процес звикання до садочка був не таким стресовим, підготовку потрібно розпочати заздалегідь. Наші поради  підкажуть вам, як піти у садочок без сліз та істерик.

Етап I: підготовчий

Формування позитивної думки про садочок, де незабаром дитина буде проводити майже цілий день без присутності батьків. Це етап психологічного звикання.

Крок 1. Грайте вдома у захоплюючу гру «дитячий садок», у якій малюк знайомиться із розпорядком дня, уявним персоналом та правилами поведінки. Якщо дитина порушує правила, то виконує штрафні завдання. Впоралася – отримала заохочувальний приз.

Детальніше...

       Забезпечення впливу художньої літератури на мовленнєвий розвиток дітей є одним із провідних методичних принципів у роботі з дошкільниками. Через твори художньої літератури відбувається збагачення, уточнення і активізація словника дітей. Ознайомлення з віршами, забавлянками, чистомовками, скоромовками сприяє закріпленню у дітей правильної звуковимови, розвитку виразності мовлення. Оповілання і казки, що пропонуємо дітям для переказування, спияють розвитку зв'язного мовлення. Крім того, художня література сприяє розвитку поєтичного слуху, образності мовлення, прищеплєнню любові до художнього слова.

      Під час добирання і планування творів художньої літератури вихователі, враховуючи пізнавальну тему навчально-виховного блоку тижня і завдання зрозвитку мовлення, планують роботу з організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей. 

  

 

Детальніше...

       -  Дотримуйтеся структури гімнастики, оскільки зміст та інтенсивність кожної на­ступної частини обумовлений попередньою і залежить від працездатності організнізму дитини. Рівень навантаження поступово підвищуйте, досягаючи піку, і знад­жуйте.

      -  Пропонуйте загальнорозвивальні вправи дітям у правильній послідовної та чегуйте високий і низький рівень рухової активності.

      -  Складайте комплекс ранкової гімнастики з огляду на вікові особливості дітей, їхні інтереси і потреб

      -  Стежте за диханням: спонукайте дітей не затримувати дихання і дихати через ніс, підказуйте, коли доцільно виконувати вдих і коли видих.

      -  Використовуйте домірний віку дітей педагогічний супровід.

      Поєднуйте доброзичливе ставлення до дітей з адекватною вимогливістю об'єктивно-оптимістичним аналізом їхніх досягнень у руховій сфері.

      -   Задовольняйте вроджену потребу дітей у руховій діяльності.

      -   Створюйте умови, аби задовольнити прагнення дітей самоствердитися в тому, виходить найкраще.

      -   Підвищуйте свою фахову майстерність на основі професійної рефлексії постійно

 

 

Детальніше...

Для ефективного спілкування з дітьми педагог має бути готовим до діалогу, тобто:

$1  сприймати дітей як рівноправних співрозмовників, що передбачає відхід від моделі «Я і безголоса річ»

$1  бути уважним до того, що і як говорять діти

$1  виявляти здатність швидко аналізувати й адекватно реагувати на їхні несподівані запитання, репліки, емоційні реакції

$1  вміти підтримувати й розвивати основні змістові лінії багатоголосої розмови, якою є бесіда з дошкільниками 

Як розмовляти з дітьми так, щоб вони вас почули: поради педагогу

 

Детальніше...

     Радикальні зміни відбуваються і в центральній нервовій системі дітей дошкільного віку. Збільшується маса мозку, який на кінець шостого року досягає 1 350 г, що становить 90% маси мозку дорослої людини. Розвиваються і його функції. Це виявляється у тому, що значно зростають порівняно з попередніми стадіями розвитку дитини сила і роль гальмівних процесів, зокрема, удосконалюється умовне і диференційоване гальмування. Ускладнюється і сама структура аналітико-синтетичної діяльності. Так, утворення нових нервових зв'язків відбувається за безпосередньою участю другої сигнальної системи, тобто в обох сигнальних системах одночасно. Завдяки цьому розширюється сфера впливу на розвиток діяльності дитини словесних подразників або сигналів.

Деталніше :

baner3D
 
400
 

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Годинник

лічильник відвідувань

5386215
Сьогодні
Вчора
Цей тиждень
Минулий тиждень
Цей місяць
Минулий місяць
Вся статистика
86
99
347
5383946
8912
8437
5386215

Ваша IP адресса: 54.237.183.249
Server Time: 2020-09-30 07:01:33

Наші друзі

baner4

baner5